Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på Preppr.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Speider

Medlem
3 Jan 2023
14
27
Norge
DIY Solar Power with Will Prowse er en kanal jeg følger for å lære meg mest mulig om solceller, batterier, invertere og ladere.
Kort og godt alt som handler om off-grid solenergi!

Will Prows er et oppkomme av kunnskap og han evner å forklare ting på en god måte.
Jeg synes han er spesielt god når han viser komplette oppsett og går gjennom kvaliteten på produktene han tester/bruker.

Skjermbilde 2023-01-03 193947.jpg

• Like
Reaksjoner: Gatelangs
Takk for at du deler @Speider.
Denne YouTube kanalen var virkelig full av my god kunnskap om solenergi!
Mitt eneste ankepunkt er at et flertall av produktene som inngår i testing og omtale ikke selges i Norge.
Men, som sagt, veldig mye fin ny kunnskap.

• Like
Reaksjoner: Gatelangs
Veldig bra YouTube kanal og ettersom jeg selv har en fagutdanning innen elektrofaget merker jeg godt når man treffer på slike som Will Prowse som virkelig kan sine saker.

Det meste må selvfølgelig gjøres litt spennende og interessant, men sånn rent teknisk synes jeg dette er meget bra!

Han er spesielt god når han gjennomgår oppbygningen av f.eks. den nye type rack-baserte batterier.
Altså når han skreller ned produktet og sjekker byggekvaliteten i detalj.
Det har faktisk mye å si, både til hverdags og når det er en krisesituasjon, at de har benyttet skikkelige komponenter, krympestrømper på kritiske steder osv.