Velkommen!
Registrer deg og delta i diskusjonen her på Preppr.no - Det er enkelt, trygt og helt gratis!
Registrer ny bruker her !

Sturla

Medlem
18 Jan 2025
9
15
Norge
Jeg vil gjerne slå et slag for en podcast jeg har fulgt helt siden starten. Nettavisen: Ukrainapodden

En meget god norsk kilde til informasjon om krigen i Ukraina
Etterrettelig og god informasjon som man kan stole på. I krig er ofte sannheten det første som ofres, men jeg synes podcast vertene er flinke til å poengtere hva som er kilden til informasjonen og i hvilken grad de vurderer den som troverdig.
Forbilledlig oppførsel fra gode journalister!

Jeg følger den på Spottify: Ukrainapodden , men den finnes også på Apple sin plattform: Ukrainapodden

Nettavisens prisvinnende podkast om krigen i Ukraina.
Her snakker Tormod Malvin Sæther og Jørn Sund-Henriksen om siste nytt fra slagmarken, og andre nyheter om krigen og dens konsekvenser.

Skjermbilde 2025-01-18 202338.png

Jeg er også trofast lytter av ukrainapodden. Veldig god podcast med høy grad av troverdighet.
Jørn Sund-Henriksen, leder for Norsk-Ukrainsk Venneforening og fast programleder for Ukrainapodden Tormod Malvin Sæther, journalist i Nettavisen, er virkelig gode og etterrettelige folk som følger saken.

Spesielt siste episode, som er live fra Carls i Oslo er god.
Utrolig fint av forsvarssjef Eirik Kristoffersen å stille opp på denne type arrangement. Kudos!

• Like
Reaksjoner: Nissefar og Synnøve